 Local / België/Belgique / 107
106  |  108
Subject:
Verslag LEGOWORLD 2002 van de Italiaanse deelnemers
Newsgroups:
lugnet.loc.nl, lugnet.loc.be
Date:
Thu, 20 Mar 2003 21:28:15 GMT

De enthousiaste groep Italiaanse deelnemers aan LEGOWORLD hebben op de site
van hun Lego® Users Group "ItLUG" een leuk verslag geplaatst van hun
belevenissen tijdens de meest recente editie van dit evenement (in oktober
2002). Het is deze keer ook in de Engelse taal beschikbaar, en voorzien van
foto's:
http://www.marioferrari.org/itlug_20021021/story/zwolle2002_story.html

Deze groep heeft al beide keren meegedaan, op LEGOWORLD 2002 hadden zij een
magnifieke modulaire treinbaan met voornamelijk typisch Italiaanse bouwwerken.

Vanaf de homepage van hun site:  http://www.itlug.org/  kan je via button
"English version" -> menu-optie "Events" -> item "Zwolle, October 18/22
2002: LEGOWORLD 2002" ook nog meer door hun gemaakte foto's van het
evenement bekijken.

Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen.