 Adventurers / 1853
  Re: Silberpfeil

(...) Ja, i næsten 3 år nu. Men som du vil se mit dansk er langt fra perfekt. Jeg er engelsk men er gift med min kone som er dansk. Vi bor i Vejle, og jeg er meget glæde for at vi bor kun 25min fra Billund. Det er perfekt. Det er selvforlig derfor (...) (21 years ago, 3-Apr-04, to lugnet.adventurers)

  Re: Silberpfeil

(...) Hej Chris Jeg synes da du er god til dansk i betragtning af at du kun har boet her i 3 år. Og som du nok ved kan de fleste danskere engelsk. Så jeg tror ikke at det bliver et problem. Du skal være meget velkommen i Byggepladen. I think that (...) (21 years ago, 3-Apr-04, to lugnet.loc.dk, lugnet.adventurers)

  Re: Silberpfeil

Thanks Christian. I'll be sure to join soon. Chris (21 years ago, 4-Apr-04, to lugnet.loc.dk)