Re: Dags för en 'Get together'?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 17 Nov 2000 22:03:59 GMT

Eric Hampusgård skrev i meddelandet ...

Glöm inte köp/sälj/byt!

Ja, givetvis - för den som är intresserad. Själv har jag inte mycket att komma
med, allt Lego i huset är barnens, utom min 8880 (Och bitar jag har fått för
BlockCAD).

Jag tycker att en hel-helg gör sig bättre. Det tar alltid några timmar att
lära känna varandra och sedan är en dag över. Jag rösta på två, eller
åtminstone en och en halv.

Menar du fredag-söndag, eller lördag-söndag?

Jag har _inte_ plats att ställa upp någon stor fin Lego-järnväg, och
eftersom Jenny (nästan 2 år) är väldigt nyfiken/intresserad så kan inte
några prylar placeras på golvet :-)

Små saker alltså, och på bord och hyllor. Man kunde kanske ta med sig ett
ihopfällbart bord att ställa upp saker på.

Vi får kolla upp detaljerna senare, jag har inte så mycket bord, men kanske
kan låna ihop lokalt.

Den 13-14 låter bra i mina öron.

Ja, vi kan väl säga det preliminärt.

BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm