Subject:
Ett litet rymdskepp
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 2 Sep 2000 19:37:37 GMT

Jag postade det här i .space, men fick aldrig respons...
På nåt sätt är alla intresserade av andras byggen, men inte mina ^-^

Nåväl, det här är ett litet Futuron-rymdskepp, som jag byggde en kväll.
Det är väldigt enkelt byggt, men ser faktiskt okej ut.

Det består av 17 bitar, och borde enkelt kunna byggas i olika färgscheman.

Jag har lagt upp tre bilder här:

http://m1.876.telia.com/~u87609425/futuron/

De som har konstiga namn med siffror i, är de som föreställer
rymdskeppet. De andra är en scan av futuron-loggan.

Jag kallar skepppet "myggan", låter ganska barnsligt på svenska, faktiskt...

Säg vad ni tycker!

--Tobias