Subject:
Wehaaa... Jag har hittat hit :)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 5 Aug 2000 09:16:32 GMT

Wee!

Hejsan hoppsan alla glada LEGO-folk!

Jag och min gode cykel- och LEGOvän disskuterade igår att det minsann
borde finnas en massa svenskar i Mindstorms e-maillistan som vi hängt
på ett tag. Jag mindes någonting svagt om att jag sett någon news grej
på lugnet, nu är jag här :)

Nu ska jag bara försöka få Harri att hitta hit :)

Tack för påpekandet att det finns en svensk lego-site till, Tobias
Möller ;)

Nåja...

Efter att ha kikat en del i listan upptäcker jag att man nog skulle bo
i Barkaby. Jag betalade nyss 950:- för min Space Shuttle :( Nåja, det
var den värd!

Jag ska uppdatera min hemsida (http://lego.arnesson.nu) så fort jag
fått fart på datorn hemma ordentligt, ska in med lite nya bilder och
så. Sen sist jag uppdaterat den har jag upptäckt både news och CAD :)

Tyvärr (?) tar cyklandet mest av min fritid nu, ska trampa
Finnmarksturen i slutet av månaden (112km skog).

Finns det intresse för att dra igång en träff i sverige? Verkar skoj!
Kanske tävla lite i robotbygge t.ex.?

Väl mött bland LEGO-hyllorna i butikerna!