Subject:
Vem vill bygga LEGO i TV?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 21 Aug 2009 14:01:08 GMT
Highlighted:
(details)

Blev kontaktad av en Dagny Veinberg på produktionsbolaget Svenska Barnprogram.
De håller precis på att planera inför en ny säsong av programmet Philofix
(http://svt.se/philofix). Och de söker efter en person som kan bygga någonting
coolt i LEGO i programmet.

Hej Johan,

Jag skriver till dig från Svenska Barnprogram. Vi är mitt i planeringen av en
nysäsong för ett program som heter philofix som går på SVT. Mitt uppdrag är att
hitta experter i ett område och vi hade tänkt oss att en expert i lego bygge
skulle passa perfekt.
Jag skriver för att fråga om du vet någon i sverige som är bra på sådant och
skulle kunna bygga något coot framför kameran någon gång i oktober? Följdfrågan
blir då om du vet någon i Stockholm eftersom vi producerar härifrån.
Jag kanske är helt ute och cyklar nu när jag frågar dig men du verkar ha koll på
legobygge. :)

Titta gärna på våran hemsida www.svenskabarnprogram.se eller
http://svt.se/philofix för mer information om programet.

Hälsningar,
Dagny Veinberg

Så finns det någon som känner sig manad att anta utmaningen?