Re: I'm Back
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 14 Jul 2009 14:43:26 GMT

Säkerligen en hel del tår jag klampar på nu men följande är menat som
konstruktiv kritik: skippa kategorierna. Sverige är inte stort nog, forat
får
betydligt mer liv utan stränga krav på tüsk ordnüng och byråkrati. Se bara
hur
dött loc.se varit genom åren.

Såg dessutom iaf. tre trådar där folk varit osäkra vad som var rätt ställe
att
posta och trådar som flyttats.

Köp & Sälj samt OT kan ju med fördel ligga kvar som det är, men resten
borde
slås ihop till en enda härlig gröt av LEGO-aktivitet.

Just de femtiotolv kategorierna var en orsak till att det tog ett halvår
innan jag
reggade mig där. Väldigt osmidigt jämfört med att få allt hemskickat på
mejl,
enligt mig.

/Tommy