 Help on Searching

 Local / Sverige / 274
273  |  275
Re: Adventurers finns inte längre i Sverige!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 24 Jan 2000 09:31:37 GMT
Viewed:
475 times

In lugnet.loc.se, Fredrik Glöckner writes:
Vi får hoppas att det är så.
Det har jag aldrig ens tänkt på.

--tobias

"Tobias Möller" <tobias.moller@telia.com> writes:

Vi kommer aldrig att få se dinosaurier här :-(

Jeg tror settene lanseres i to etapper i Skandinavia i 2000.  Kanskje de
kommer i andre etappe, til høsten?  (Jeg har ingen bevis på dette, dog.
Det er bare spekulasjoner.)

Fredrik