Subject:
Reklam för lugnet.loc.se?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 10 Dec 1999 14:43:21 GMT

Jag vet att det finns en del svenskar "där ute" (Lugnet) som inte har hittat
hit till lugnet.loc.se.

Min idé är att skicka ett meddelande till de flesta stora grupperna
(lugnet.robotics, lugnet.build, lugnet.general, lugnet.trains, lugnet.cad)
med rubriken "Sweden" och sen en text (på engelska) som berättar om
lugnet.loc.se.

Är det här en bra idé?

Tror ni att Todd skulle bli sur över ett sånt utskick?

Det är bara en idé.

--Tobias