Subject:
SweLUG-hemsidan!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 18 Sep 2003 14:48:41 GMT

Hej alla!

Jag har flyttat det lilla innehåll som fanns på http://www.lotek.nu/swelug/ hit
till loc.se!

Verkade bara dumt att ha två separata ställen för information, bättre att samla
alla resurser så gott det går, speciellt som sidan var så vacker. Att Lugnet är
ett "neutralare" ställe är bara positivt.

Rent fysiskt ligger bilderna fortfarande lagrade på http://www.lotek.nu/swelug/
men sidorna med texten till bilder etc. finns nu här på Lugnet. Det är dock en
enkel match att flytta bilderna till Brickshelf, de får ligga kvar där de är så
länge servern finns osv. för Brickshelf kan gå en smula tungt ibland...
HTML-sidorna på http://www.lotek.nu/swelug/ kommer att tas bort ASAP så
uppdatera eventuella bokmärken (eller ta bort dem för loc.se är väl bokmärkt?)!

Det återstår lite pul med FTX-koden på de översta sidorna om Träffar då
tumnaglarna inte är länkade, det bör dock vara åtgärdat imorgon vid den här
tiden.

Sen ska jag göra engelska sidor om våra träffar för att "visa upp oss" lite för
alla andra.

Du finner nu allt här:
http://news.lugnet.com/loc/se/

Kom gärna med förslag på innehåll eller förbättringar!

Anders; Har du bilder från din träff 2001? Vore kanon om de kunde läggas upp
tillsammans med övrigt material.

Jag har även lagt till lite bilder och text från mina och Harris äventyr på
Robotkampen 2002! Du hittar det här:
http://news.lugnet.com/loc/se/traff_020406

Kom ihåg SweLUG #5 på Allahelgona!

/Tobbe