Re: Äntligen här igen
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 13 Jun 2003 11:33:54 GMT

In lugnet.loc.se, Martin Eriksson wrote:
Nu har vi äntligen fått uppkoppling igen.

Vad har hänt sen sist då??

Tja jag har äntligen fått ihop MIBO (Jin Satos robothund, bilder kan läggas
upp om intresse finns) det tog ett litet tag att få tag i alla delar.

Men nu är jag tebaka iallafall.

Välkommen åter!

Hur känns det, så här efter närmare 2½ år? :)

Och givetvis vill vi se bilder, men ännu hellre själva MIBO!