Re: Bygger ni inget?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 29 Apr 2003 15:00:38 GMT

Jodå klart vi bygger, det är därför vi inte hinner
lägga ut några bilder på det vi bygger :)

Nåja, Har i alla fall lagt upp bilder av några modeller jag byggt
på brickshelf.

De av er som var på legoträffen hos Tobbe 11-13 april
har redan sett några av modellerna i verkligheten.
Modellerna skyttel och gruvborr är dock helt nya om än
kraftigt inspirerade av två av de modeller som skapades under stafettbygget.
Modellen animalsnot byggde jag under legoträffen hos Anders
Isaksson förra året men det är först nu som jag har cadat den.

Då jag inte har någon kamera, varken digital eller vanlig
och inte anser mig ha tid att raytrace för ni hålla till godo
med dessa datorgenererade bilder.
Adressen till sidan är

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=42166

/Johan Vettefors