SV: Inriktning
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 20 Feb 2003 21:15:45 GMT

Tänkte det kunde vara roligt att se vad folket här har för sorts Lego.
Själv har jag Technic, ModelTeams, Mindstorms och UCS.
Resten då?

Själv så besvarar jag den här frågan genom att prova min nya
födelsedagspresent, en digitalkamera. Dagsfärska bilder finns
nu uppe på:

http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=34636

Kommentarer mottages tacksamt. (iaf snälla kommentarer)  :)

/Tommy