Subject:
Grattis Tore! SOTM!
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 7 Feb 2003 22:22:16 GMT

Ett stort grattis till Tore, som vann SOTM för januari. Jag håller med Tim
(?eller vem det nu var...) om att man bara väntar på att en jättestor gul
minifighand skall dyka upp i överkanten!

http://www.ldraw.org/community/contests/

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://user.tninet.se/~hbh828t/proglego.htm