Subject:
SweLUGFest?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 18 Oct 2002 16:49:14 GMT

Hej hopp!

Nu har jag fr?gat chefen om man f?r l?na kontoret till en svensk LUGfest,
isf. har vi en bra lokal att tillg? i centrala (som om det fanns n?got
annat än center här) Ludvika med en massa bord, datorer, toaletter, kök,
bastu och dusch :)

Alternativt kanske man kan ta kontoret i Väster?s, fast d? blir det "bara"
ett rum att vara i och mer kr?ngel för min del...

Hoppas p? ett 'ja' fr?n bossen bara - och er alla först?ss...

Tänkte man skulle kunna fr?ga Barnens Hus i Borlänge om de kan ge rabatt
till oss om vi kommer som en grupp ocks?, de har rätt OK utbud där fast
priserna är som alltid i v?rt land...