 Help on Searching

 Local / Sverige / 1002
1001  |  1003
Re: SWELUG?
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 22 Nov 2001 17:02:56 GMT
Viewed:
795 times

Anders Isaksson skrev:

Ja, eller snarare på lördagen, 5 januari. Jag har inte postat någon officiell
inbjudan än, utan tänkte att vi kunde diskutera lite grand först - det kanske
finns fler som är intresserade av att ordna träff.

Jeg tjekkede lige SJ's websted. De vil køre mig til
Eskilstuna og tilbage for 1.288 SEK. Man kan godt nok få en
del LEGO for de penge, men jeg vil se om jeg kan arrangere
en god undskyldning for alligevel at tage i den retning.

Jacob
--
Velkommen til et nyt og endnu mere fremmedfjendsk Danmark.
     Welcome to a new and even more xenophobic Denmark.

* Complex systems (mostly turbulence experiments)
* Geoscience (a bit of oceanography and geology)
* Programming (mostly in Ada and Pascal)