 Local / Norge / *245 (-10)
  Modellmessen 2005

Hei alle sammen! Jeg er tilbake fra noen uker ferie, men blir temmelig opptatt med ferie også denne uka. :) Det har tydeligvis vært en del mailing på kryss og tvers. Fint om vi kan bruke forumet/news-gruppa her på lugnet til planleggingen, så (...) (19 years ago, 8-Aug-05, to lugnet.loc.no)

  Re: Årets modell- og hobbymesser

(...) Jeg er gjerne med! Har allerede en del ting som kan brukes. Bjørn-Erik Gunnerød (19 years ago, 11-Jul-05, to lugnet.loc.no)

  Årets modell- og hobbymesser

For å være litt tidligere ute i år... Modellmessen 2005 arrangeres 1.-2. oktober i Solberghallen utenfor Drammen. M.a.o samme sted som i fjor. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal stille med salgsstand i år. Vurderer å stille som (...) (19 years ago, 7-Jul-05, to lugnet.loc.no)

  Re: Ta 3 betal for 2

(...) Det er heldigvis en landsdekkende kampanje, bare synd det ikke er slik at du får den dyreste gratis.......! (19 years ago, 22-May-05, to lugnet.loc.no)

  Ta 3 betal for 2

Vet ikke om det er bare i Tromsø, men Edwis kjører følgende LEGO-kampanje: "Ta 3 betal for 2", dvs dem spanderer den billigste av de 3 settene du velger ut blant hele sortimentet. Jeg selv måtte jo slå til å kjøpe tre bokser 4423 (800 LEGO-biter pr (...) (19 years ago, 20-May-05, to lugnet.loc.no)

  Re: legotog i Asker eller omegn

(...) Tja, jeg har hatt stand på Modellmessen et par ganger og har snakka med enkelte. Har også vært borti noen gjennom annonser for brukt LEGO. Finnes flere, ja, men det har ikke vært noen interesse for noen klubb. Er litt usikker selv på om det er (...) (19 years ago, 14-May-05, to lugnet.loc.no)

  Re: legotog i Asker eller omegn

(...) Synes du hadde et flott damplok., Idcc! Kanskje hadde det gått an å få til en slags legoklubb i Oslo-området, eller finnes det en allerede? Har sett i brickshelf at det er en som bygger noen flotte modeller av lastebiler. Ser ut som han holder (...) (19 years ago, 27-Apr-05, to lugnet.loc.no)

  Re: legotog i Asker eller omegn

(...) Tja, bygger og bygger... Jeg bygger på en bane som sjelden er fremme mer enn en gang i året. Du kan se noe av det jeg har gjort her: (URL) er det nok LEGO-roboter som er min greie. :-) Thomas (19 years ago, 27-Apr-05, to lugnet.loc.no)

"Bjørn-Erik Gunnerød" <egunnero@c2i.net> wrote in message news:IFIEF0.14oI@lugnet.com... (...) morsomt å (...) legoen er (...) Neppe. LEGO er jo ett kvalitetsprodukt som holder i mange årtier. Har selv noen rester etter hardt brukte LEGO-klosser (...) (19 years ago, 25-Apr-05, to lugnet.loc.no)

  Re: legotog i Asker eller omegn

(...) Takk for tilbakemelding! Ikke mye bevegelse her, nei! Å ha gitt bort legoen er ingen unskyldning. Den hadde sikkert vært for stygt brukt til at den kunne brukes lell!? Er det du som holder til i Tromsø? Driver du med lego-tog? Bjørn-Erik (19 years ago, 25-Apr-05, to lugnet.loc.no)

Redisplay Messages:  All | Compact