Re: Legoworld 2001- Graag jullie advies!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 9 Oct 2001 08:41:13 GMT

In lugnet.loc.nl, Hjalmar Haagsman writes:

Dus dat betekend dat de kaarten in beperkt aantal verkocht worden? Ik
bedoel, als ik ze nu niet meer kan krijgen, en ze straks aan de kassa op
zijn ben ik voor niets naar Zwolle gereist!

Hoe zit dat dan met de verkoop aan de kassa?

Hallo Hjalmar,

Officieel is er sprake van een beperkt aantal kaarten, dit in verband met de
capaciteit van de IJsselhallen. Dit aantal ligt echter 4 tot 5 keer hoger dan
het aantal kaarten dat wij verwachten te verkopen.

Ik heb zojuist met de IJsselhallen gebeld en zij hebben mij verteld dat er nog
genoeg kaarten voorradig zijn. Ze verwachten dat ze ook tijdens het evenement
nog genoeg kaarten aan de kassa te verkrijgen zijn.

Mocht je er toch absoluut zeker van zillen zijn dat je kaarten krijgt, dan is
het het beste om ze in de voorverkoop bij Intertoys te kopen. Het kan zijn dat
de eerste serie kaarten daar inmiddels is uitverkocht, maar dan zullen ze
binnenkort nieuwe kaarten krijgen.

Groeten,

Sybrand Bonsma