Subject:
Legokrant
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 29 Aug 2000 16:15:10 GMT

Hallo allemaal,

Laatst heb ik al mijn Lego-spullen anders opgeruimd en toen kwam ik een stapel
Legokranten tegen. Ik weet nog dat ik die vroeger (...) altijd ging halen.

Eén ding heb ik altijd wat raar gevonden. Mijn laatste nummer is 58 en toen
kon ik ze nergens meer vinden. Zijn ze toen opgehouden? Of zijn er nog meer
nummers uitgekomen toen? Tevens: Wat is de eerste Legokrant geweest? Mijn
eerste is najaar 1988.

Met hartelijke groeten,

Eelco Kooiker
http://www.kooiker.demon.nl/eelco/