 Local / Danmark / Nordjyllands / Ålborg / 5
Re: Mindstorms
Newsgroups:
lugnet.loc.dk.nj.alb
Date:
Tue, 5 Aug 2003 18:46:20 GMT

Anders Søborg's utterance expressed in news:HJ54GL.1Gxv@lugnet.com:

Hej!
Mit navn er Anders og jeg er Mindstorms interesseret. Hvis du deler samme
interessse så check min lego Mindstorms side på www.norgesgade14.dk/lego
venlig hilsen
Anders

tjaa.  vi er desværre så få i DK at der ikke rigtig
er gang i loc.-grupperne  :(

--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk  |
| N55 43.184  E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |