 Local / Danmark / 111
110  |  112
Re: Mandtal (blank formular)
Newsgroups:
lugnet.loc.dk
Date:
Sat, 8 Jan 2000 16:24:43 GMT
Viewed:
4424 times

Mogens:

--  Hvis du opdaterer din information må du meget gerne slette din forrige
--  "Mandtal"-artikel.

Ja det er godt nok. Men hvordan sletter man sin artikel?

Det er afhængigt af hvilket program man bruger. Jeg mener
blot jeg skal vælge artiklen og taste 'D' (eller 'CTRL-D').

I krisetilfælde kan man altid bede Todd om at slette
artiklen.

Ideen var at hjælpe lidt på overskueligheden, men nu, hvor
vi kan have en separat side med henvisninger til
"mandtællingerne" er der vel egentlig ikke megen idé i at
slette det historiske materiale.

Leg godt,

Jacob

--  E-post:               sparre@cats.nbi.dk              --