 Local / Ceská Republika / 46
Re: P.S. :-)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Mon, 3 Jan 2000 07:24:35 GMT

In lugnet.loc.cz, Rene Virsik writes:

No to mas asi z reklam ne?  Tady je kazdy s tebou kamarad kdyz mas prachy. • Ja
nevim jak to je v kontinentalnich usa ale na havaji mimo praci se lidi spolu
moc nestykaj.  Teda jenom mistni lidi s mistnima.  Toto je obraz:
Mistni lidi se stykaji s mistnima.  Tech je tu vic nez 2/3.  Nevypada dobre
kdyz se vic bilich lidi styka sami se sebou.  Tak mnoho bilich lidi se snazi
stykat se s mistnima lidma ktery je mezi sebe neprijmou.  Tak ti bili lidi se
spolu nechtej stykat aby to vypadalo na verejnosti.

hehe... slusny rasizmus. ;) To som o havaji netusil. Som mal mienku, ze to je
idealny ostrov, kde vsetci ziju spokojne spolu, ziadne konflikty. ;)) Sak
pockaj, pridem aj s kamaratmi a spravime tam prevrat ! Budu tam vladnut • biely !
;))))) Heh... no ale fakt som prekvapeny.

No oni tady zadny konflikty nejsou.  Je to takova studena valka.  Lidi na
verejenosti jakztakz spolu vydrzej ale po praci jdou domu a moc se nestykaj.
Bilym lidem se tady rika "haole".  To znamena pitomec havajsky.  Je to podobny
kdyz reknes cernochovi negr.  Na verjnosti je to v poradku nazivat bili lidi
haole i v televizi.  Kdyby se reklo negr tak by se to povazovalo za rasismus.

To tak dlho trva, kym dostanes americke obcianstvo ? Hmmm... No ale za 2 roky,
to uz mas zachvilu. Potom uz prides do Europy ako yankee... ;))))) V jednej
ruke kufor s LEGOm a v druhej ruke americka vlajka. ;)

Trva to 5 let od doby kdyz clovek dostane zelenou kartu.  Jinak muze clovek
dostat obcanstvi ze si nekoho vezme a nebo kdyz vyhraje loterii.

COZEEE ???? Nebol si pri mori 4 roky ??? ;)) To nie je mozne ! Ved Honolulu
lezi pri mori, nie ? A preco si nebol pri mori ? Nebavi Ta to ?

No ono to ze zacatku je dobry jit k mori ale kdyz jses tady leta tak ono
vlastne to more je jedina vec co se tady da delat.  Napriklad u nas v praci
taky nikdo nechodi k mori.

Ja si rad
zaplavem s plutvami, alebo sa potapam. ;)

A kam chodis k vode doma?  K rybniku nebo k nejakymu jezeru?

A diskoteky tam byvaju ? Ako to vyzera na diskoteke na Havaji ? Chodis na
diskoteky ?

No jsou tu diskoteky ale ja jsem byl na diskotece jenom jednou v zivote.
Radsi chodim do strip baru kde ti nahy zensky tancujou na kline ;)  Taky jsou
na slovensku takovy?

Ano, videl som ho v obchode a rozmyslal som, ci si ho kupim. Ani nevyzeral
nejak velky. Ale technicky vyzeral dost dobre. Ale zatial si ho nejdem • kupovat,
lebo zas nemam tolko penazi, aby som si kupil kazde LEGO, ktore sa mi zapaci.
;) Dost penazi miniem, ked kupujem na ebay. Hlavne ak kupim nieco za 250 USD a
neskor ten isty set predavaju za 70 mariek na ebay.de. To ma vie nastvat.

To je zajimave.  Ja jsem nikdy nepotkal zadnou holku ktera si kupuje lego.
Tak si treba chvilku zahrajeme s legem a potom si s ni vlezu do postele ;)
Kdyz budeme hotovy tak si zapalime cigaro a pak si budeme zase hrat s

:))))))) Alebo mozes sa aj pocas TOHO v posteli hrat s LEGOM ! ;))) Hehe...
bojim sa tu pouzivat slova ako (citaj odzadu): xes, akitore - aby zas spravca
neposielal e-maily, ze o com sa tu v suvislosti s LEGOm bavime... ;)))) Aj tie
slova som napisal radsej odzadu, aby ich nemohol najst... ;))))

To je dobry napad!  Muzeme rikat sprosty slova odzadu jako treba onvoh nebo
tihs aby tomu spravce nerozumel ;)  Doufam ze si nenapise program ktery bude
cist pozpatku.  On je to dost chytrej chlap.  Jednou mi dokonce napsal e-mail
ve kterym byl udaj o vsech jeho strankach na kterych jsem byl, jak dlouho jsem
na kazdy byl a na ktery obrazky jsem se koukal.

legem ;)))))  Kdyz mi bylo 13 tak se nam sousedi smali a rikali prej:  "To
pujdete na rande a pak prijdete domu a budete si hrat s legem nebo co?"  Ja • si
ted myslim, proc ne? ;)))

Ano, to si mi spominal. ;)) Ved ja to tak aj robim ! (teda robil som). Prisiel
som domov z rande a doma som sa bavil s LEGOm. ;) Alebo som pracoval s LDraw,
alebo som si prezeral katalogy. Proste som sa zaoberal LEGOm. ;))) Ved co je • na
tom ?
Kdyz tady byla Katka tak jsem si zrovna koupil to 8448 superauto a moc se ji
to libilo.  Kdyz poprve videla tu krabici tak rikala "ty brdoooo" (ona je
totiz z moravy) ;))

Hehe... "ty brdo" sa pouziva aj na Slovensku. ;)) Moravacky su fajn holky. • Tiez
som sa isty cas (asi pred 4 rokmi) poznal s jednou z Moravy. Bola zo Zlina a
volala sa Bohdana, ale na Internete mala nick Rachel, tak ju kazdy volal
Rachel. Cool baba. ;))

To si rikal holky na morave ne?  Baba ;)  Katka taky rikala svym kamaradkam
baby.  V praze jsme rikali baby jenom starym zenam a nebo neprijemnym zenam ;)
Katce jsem se posmival ze uz je "starsi baba", byla totiz o rok starsi nez ja.

V tom case som sa dost zblizil (ale len cez Internet) s
jednou z Mexika. Volala sa Mariana. Keby nebola tak daleko, tak mozno mam uz
dnes malych mexicanov... ;))) Raz sme spolu talkovali na Internete 11
(jedenast) hodin v kuse !!! V anglistine, bez prestavky. Ani na WC som nesiel • a
ani som nic nejedol. Celych 11 hodin. ;))) To je taky moj rekord. ;)) Heh...
zaujimala sa o vselico, len nie o LEGO. ;) Ale to mi nevadilo... ;)))

A taky jste delali cyber xes?  (pozpatku) ;)  to ja jsem delal s hodne babama
na chatu jeste ve vysoky.  Ale ted uz ne.  A taky jsi nekdy byl na rande s
nejakou holkou kterou jsi potkal na internetu?  Ja jsem byl ze ctyrma.  Bylo
to ale dost blby protoze jsem nikdy nevedel jak vypadaj.  Jedna z nich dokonce
utekla kdyz mne poprve uvidela :))))))