 Local / België/Belgique / 160
Re: Pick 'n Mix in promotie bij Carrefour.
Newsgroups:
lugnet.loc.be
Date:
Sat, 15 Nov 2003 16:42:42 GMT

In lugnet.loc.be, Stijn Colemont wrote:
Hoi,

Voor de mensen die interesse hebben:
Nog tot 18 november kan je in alle Carrefour winkels terecht voor LEGO steentjes
in bulk.

Deze staan dan in promotie voor 4,99 Euro per liter.

Happy hunting!!!

Stijn.

Vandaag zaterdag 15 november gaan 'jagen' in de Carrefour in het Ring Shopping
Center in Kuurne. Er stonden 3 kartonnen dozen die op de grond geplaatst waren.
Wat moeilijk om op je knieën te zitten net voor de mensen die staan aan te
schuiven voor de kassa's... veel meewarige en verbaasde blikken mogen ontvangen
:-)
Kortom een paar uren zitten graaien, de inhoud verschilde niet echt veel van wat
we gezien hebben in Zwolle en/of Brussel.
Heel veel mensen kwamen eens kijken van ver en zagen het blijkbaar toch niet
echt zitten, velen wisten niet echt wat de bedoeling hiervan was...gelukkig voor
de liefhebbers waren de kartonnen dozen nog niet eens voor een derde leeg !!
Ik denk dan ook dat de hele volgende week ze nog in de aanbieding zullen
staan...
Tijdens het zoeken ook nog in gesprek gekomen met een AFOL die nog niet op de
hoogte was van het bestaan van BeLUG!

Groeten,

Peter