 Local / België/Belgique / 148
  LF 2003 - Buildup

Hallo allen, Hierbij dan een kort verslagje van onze opbouwdag. Dit is zonder problemen verlopen, en wij hebben een ruime oppervlakte bekomen, zodat onze layout er netjes in past. Dit evenement kan een beetje vergeleken worden met het LW in Zwolle, (...) (21 years ago, 30-Oct-03, to lugnet.loc.be, lugnet.loc.nl)

  Re: LF 2003 - Buildup

Leuk om je verslagje te lezen Ludo! Maar... we komen e.e.a. zondag wél even controleren hoor! Gezellig. We zijn: Jan-Albert, Klaas, Rick, Grace, Casper en Manfred Tot zondag! PS: Zouden jullie zo aardig willen zijn om nog wat nuttig spul in die (...) (21 years ago, 30-Oct-03, to lugnet.loc.be, lugnet.loc.nl)

  Re: LF 2003 - Buildup

(...) Hallo Greenman of moet het 'Groen Mannetje' zijn? Ik ben gisteren in de graaidozen gaan kijken, en er is wel degelijk een verschil met de graaidozen in Zwolle. Ik merk hier in Brussel op dat er geen ' tiles 1*1' te vinden zijn, alsook ander (...) (21 years ago, 1-Nov-03, to lugnet.loc.be, lugnet.loc.nl)