 CAD / 14392
  Motion to the LDraw Bylaws (Accountability of "Key Positions"): Call for Ratification

Since the motion to the LDraw Bylaws has been posted (URL) and publicly discussed, and since by peoples' silence, there appear to be no more lingering objections, the Steering Committee hereby calls for a community vote to ratify the motion which (...) (17 years ago, 1-Mar-07, to lugnet.cad, lugnet.cad.dev.org.ldraw, lugnet.announce)

  Vad sysslar de med egentligen?

(...) Alltså, jag trodde att jag var hyfsat stark på engelska, men jag fattar inte ett smack av det här advokatspråket. Vissa meningar får jag slå upp två-tre ord i på Wikipedian för att få ett svagt hum om vad det kan tänkas handla om. Ta bara (...) (17 years ago, 1-Mar-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Vad sysslar de med egentligen?

(...) Stadgar. Det hela handlar om hur 'styrelsen' för LDRAW.org tillsätts och avsätts. Tidigare fanns inte något på papperet om hur man gör sig av med någon som har blivit invald i styrelsen, men sedan visar sig inte bör vara där. Som jag ser det (...) (17 years ago, 1-Mar-07, to lugnet.loc.se)

  Re: Vad sysslar de med egentligen?

(...) Ok, tack. (...) bokstavligen granne med järnvägen; man får skruva upp TV:n ganska högt när tågen dundrar förbi. Det är väl en bidragande orsak till att jag inte är fullt lika begeistrad i tåg som du verkar vara... En annan anledning är att tåg (...) (17 years ago, 1-Mar-07, to lugnet.loc.se)